Alla inlägg den 15 oktober 2019

Av tutabutakuta - 15 oktober 2019 12:42

Idag är jag hemma från skolan för att jag vaknade typ tidigt o hade sjukt ont i magen!!
Jag klev upp ur sängen o gick på toa, och när jag var påväg till toaletten så kändes det som att jag skulle göra ner mig. Men jag hann sätta mig på plats o då kom det lös avföring!!
Klockan visade då endast halv fem, så övriga i huset låg fortfarande och sov...
Men mamma vaknade väl medans jag satt på toa, så hon kom upp och intill mig på toan strax innan fem.

Jag satt där o var genomsvett, så då hade jag inte nåra kläder på mig alls!
Luktade inte hallonsylt där jag satt heller, jag började må illa efter mamma varit intill mig.
Så hon hämtade en hink som jag kräktes i strax efter att den kommit in.
Mamma stannade kvar medan jag kräktes, vilket jag ALLTID tycker är skönt att det finns nån på plats hos mig då!

Medan jag kräktes så kom det lös avföring oxå, och ont i magen gjorde det med...
Fy vad det flödade tårar längs kinderna.

Klockan var väl kvart över fem då jag var färdig för att torka mig från det ena och andra.
Då gick mamma o hämtade rena kläder medan jag torkade mig både bak och fram, för jag hade kissat med.

Sen tyckte mamma att jag skulle ta mig en dusch oxå vilket jag med kände vore skönt!

Så en snabbdusch på 5-10 minuter!



Nope, nu ska jag krypa ner i sängen efter att precis ha varit på toa.
Måste nog dricka lite vatten oxå innan!


/Tjingeling



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards