Alla inlägg den 5 oktober 2019

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 21:58

Japp, inatt så kommer min kompis sova över här hos mig/oss inatt.
Vilket kommer bli sååå mysigt, men just nu sitter hon på toaletten och bajsar. Först så kuta hon in för hon var sjukt kissnödig, höll ena handen mellan benen!
Och gud vad hon kissade, hördes enda till mig!!!
Sen så talade hon om: oj, nu bajsar jag oxå vilket känns sköt. Sist jag bajsade var väl i skolan i onsdags...
Japp, så hon bajsar på ordentligt just nu!

Men är nog snart klar för att torka sig på båda ställena.

/Puss

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 16:28

Guuud vad skönt det var att gå på dass o sätta sig medan mamma höll på med matlagningen!
Inte för att jag inte ville hjälpa till, utan för att sedan kunna sitta till bords utan att plötsligt behöva bryta upp för att gå på dass.

Särkilt om man blir helt abrupt bajsig, att man inte kan hålla sig. Det är då det är jobbigt! Och så hade ju jag bjussat in min kompis med, så.

Men som sagt så var jag först kissnödig, så gick ju på toa då för att kissa. Sen när jag nästan hade kissat klart, då började jag känna hur det tryckte på...så det var ju bara att sitta kvar för jag behövde ju baaaajsa!!

Jag ropade o sa till mamma: mamma, nu baaajsar jag oxå! just då var nog första bajskorven påväg ut o jag behövde krysta samtidigt!

Två bajskorvar plumsade, innan det var dags att torka både fram o bak dåja.
Men upptäckte att toalettpappret tog slut innan jag var klar, så ropade på mamma o bad henne om mer papper.

Min kompis hann komma innan jag var klar på toan, så hon snackade lite med mamma undertiden.

Efter det sen så var maten klar att ätas och det blev lasagne (bästa jag vet)

Så lasange & sallad gjorde på spetskål käkade vi hela familjen ihop med min kompis.

Supergott!

Oj, nu behöver min kompis gå på toa o ville att jag skulle hänga med henne in...frågan är vad hon behöver göra!


/Tack & hej!

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 15:28

Nepp, jag har jättetråkigt för har inte ett skit att göra just nu...
Fick ett sms av en kompis, som frågade vad jag hittade på.
Såhär skrev hon: hej, va gör gör du? ska vi hitta på nåt? Mitt svar blev: mmm, kan vi väl. men just nu i detta nu sitter jag på toa och det kommer nog ta en stund till. men kom hit vettja, mamma står o lagar mat o du får gärna komma över.

Hon: japp, kommer gärna. men varför kommer det ta en stund till på toa?

Jag: äsch, jag bajsar!!!!! mamma o jag var intill stan en sväng, och när vi kom hem så behövde jag gå på toa för att kissa. men sen blev jag bajsig oxå när jag kissade, så så är det.
det blir lasagne här om du vill ha, som snart är klar!!

Så en sån sms-konversation hade vi två medans jag satt på toa. Haha! :D

/Hejdå

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 14:49

Nu efter många gånger ha tänkt på att starta en blogg, så startar jag upp en blogg NU!
Hoppas att det finns någon/några som vill följa mig och läsa om mitt liv & leverne!
Änsålänge vet jag inte vad jag ska skriva om, men finns kanske ni som bloggat länge har tipps på vad jag kan skriva om!
Snälla ni, hjälp mig!

/Tjingtjong

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards