Direktlänk till inlägg 11 oktober 2019

Bajs

Av tutabutakuta - 11 oktober 2019 14:39

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS

BAJS BAJS BAJS BAJS

BAJS BAJS BAJS 

BAJS BAJS

BAJS






Japp, just nu känns allting bara helt BAJS! Hjälper junte ens att det är FREDAG idag och snart helg!

Asså jag är inte BAJSNÖDIG, för jag har BAJSAT hela två gånger idag (brukar ju BAJSA en gång om dagen, eller kan det vänta till nästa dag)!

Och JA, det funkade ok att BAJSA både första & andra gången!

Andra gången jag kände att det började trycka på var när vi satt i skolmatsalen och hade lunch, jag käkade upp min mat som inte var den bästa i mitt tycke...var nästa påväg att kräkas! Men som väl var gjorde jag inte det!!


Efter att jag hade käkat så sa jag till mina vänner att jag var tvungen att gå på toaletten, sedan resta jag mig upp och bara gick! En av mina vänner då hängde med mig, för hon hade lite att säga mig i "enrum"... (att vara inne på en skoltoalett då, kan vara det bästa då ibland).

Så hon undrade vad jag behövde göra KISSA/BAJSA när vi var påväg inpå toaletten!

Och då svarade jag: Mmm, jag är BAJSIG o behöver BAJSA!

Sen gick vi in på en av dom större toaletterna för att vi skulle få plats bägge två (hon behövde visst oxå bajsa efter mig)!!

Efter att jag hade satt mig på toaletten så började jag först att KISSA, vilket var skönt efter tre stora glas vatten inne i matsalen plus en mugg te oxå tidigare på dagen!!


Men sen så kom ett gigantiskt stort TRYCK och då var det dags för mig att trycka ut första BAJSKORVEN!

Efter den första BAJSISEN så fick jag typ vänta fem minuter innan nästa BAJSKORV var påväg att vilja komma ut!!


Min vän stod med bena i kors för att hon blev rejält KISSNÖDIG & BAJSNÖDIG medan jag BAJSADE!

Hade golvet varit rent, då hade hon satt sig på golvet! Men det var junte rent. Städat hade väl städerskorna gjort innan lunchen var på g!


Efter att andra BAJSSKORVEN hade lämnat mig, så var det bara för mig att torka mig och sedan fick hon överta toalettstolen. Hon var typ hur LYCKLIG somhelt efter att hon fått sätta sig på plats och herregud vad hon både KISSADE & BAJSADE påengång!!

Man kunde riktigt höra hur det både kom KISS & BAJS samtidigt, hon var ju verkligen JÄTTENÖDIG från bägge håll och det kom verkligen samtidigt på samma gång!!!!!!!!

Samtidigt som hon började känna att BAJSET var påväg ut så började hon KISSA oxå!!

Hela hennes sittning på toaletten tog väl tio minuter innan hon började torka sig för att sedan bli klar, så vi sedan kunde ta oss ut!!!

Hon gjorde sina bägge behov direkt på det jag hade gjort, så det var både mycket KISS & BAJS & TOALETTPAPPER som vi sneglade ner på innan vi spolade bort ALLT!!!!



Min första BAJSNING var ju imorse strax efter frukosten hemma, då jag stod och borstade mina tänder...då började jag bli BAJSNÖDIG och satte mig på toaletten då och klämde ut endast en BAJSKORV!


Fick väl inte allt BAJS då imorse, som gjorde att jag behövde BAJSA efter lunchen i skolan oxå och då funkade det bra att BAJSA!

Vilket jag tyckte var konstigt, efter som jag inte är den bästa på att BAJSA på skolans toaletter!!

Inte på någon annan offentlig TOALETT heller egentligen!!


Skönt att det funkade denna gången iallafall (tyckeer oftast att det känns snuskigt att BAJSA på skolans toaletter lr på en offentlig TOALETT!!)





/Tjingeling


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tutabutakuta - 15 oktober 2019 12:42

Idag är jag hemma från skolan för att jag vaknade typ tidigt o hade sjukt ont i magen!! Jag klev upp ur sängen o gick på toa, och när jag var påväg till toaletten så kändes det som att jag skulle göra ner mig. Men jag hann sätta mig på plats o då ko...

Av tutabutakuta - 9 oktober 2019 14:46

Sitter i skolan o har håltimma just nu vilket är skönt! Hade en sjukt jobbig lektion innan, så därför skönt med ett hål i schemat! Och jag sitter på biblioteket med min kompis, medan hon har hittat en bok så hon läser. Medan jag känner att jag...

Av tutabutakuta - 8 oktober 2019 14:24

Japp, idag var jag hemma på förmiddagen för jag vaknade halv sju och hade huvudvärk. Så hade vi inga lektioner förrns efter lunch idag. När jag stod i köket o diskade då blev jag grymt bajsig, så insåg efter ett tag att jag inte kunde igga det längr...

Av tutabutakuta - 7 oktober 2019 19:07

Igår när vi vaknade vid tiotiden, då var det verkligen dags för frukost. Resten av familjen hade inte käkat något, mer än mamma & pappa som åtminstone fått kaffe efter att dom hade vaknat vid halv nio. Men sen då vi kom ut i köket för att käka fru...

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 21:58

Japp, inatt så kommer min kompis sova över här hos mig/oss inatt. Vilket kommer bli sååå mysigt, men just nu sitter hon på toaletten och bajsar. Först så kuta hon in för hon var sjukt kissnödig, höll ena handen mellan benen! Och gud vad hon kissade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards