Direktlänk till inlägg 8 oktober 2019

Bajsat stort

Av tutabutakuta - 8 oktober 2019 14:24

Japp, idag var jag hemma på förmiddagen för jag vaknade halv sju och hade huvudvärk. Så hade vi inga lektioner förrns efter lunch idag.
När jag stod i köket o diskade då blev jag grymt bajsig, så insåg efter ett tag att jag inte kunde igga det längre. Så då blev det raka vägen in på toa (sjukt nära att det hann komma i trosan, stringtrosor)!

Men bajset väntade på sig tills jag hade satt mig bekvämt på toaletten, för just då efter det så kände jag att det kom och det var en ruggigt stor bajskorv!
Snabbt efter så kom det en bajskorv till, hann knappt blinka förrän den hade pluppat ner i toastolen! Efter en stund så kissade jag oxå en skvätt innan jag var redo att fatta tag i toapapper och torka mig både fram & bak!

Gud va skönt det var att BAJSA och att det inte hann komma på fel ställe, nu när jag hade stringtrosor på mig!!

#lovetobajs

Nu är jag o min kompis på biblioteket i skolan och har finslipat det sista på vår redovisning!

Så nu äntligen är den klar för inlämning!

Oj, just nu behövde hon gå på toa! Hon har inte varit på toa alls idag sa hon precis, så undra om hon kommer både kissa & bajsa!

Det återstår att se, för hon är redan sittandes nu.

Gissar att hon nog behöver göra bägge delar, för när hon gick dit...så höll hon ena handen för bakdelen o tror hon höll andra handen mellan benen.

Jag gissar att det var väldans akut, hoppas hon hann dra ner sina byxor och sätta sig!!!


Får fråga det sen när hon kommer ut och är färdig!


/Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tutabutakuta - 15 oktober 2019 12:42

Idag är jag hemma från skolan för att jag vaknade typ tidigt o hade sjukt ont i magen!! Jag klev upp ur sängen o gick på toa, och när jag var påväg till toaletten så kändes det som att jag skulle göra ner mig. Men jag hann sätta mig på plats o då ko...

Av tutabutakuta - 11 oktober 2019 14:39

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS  BAJS BAJS BAJS           Japp, just nu känns allting bara helt BAJS! Hjälper junte ens att det är FR...

Av tutabutakuta - 9 oktober 2019 14:46

Sitter i skolan o har håltimma just nu vilket är skönt! Hade en sjukt jobbig lektion innan, så därför skönt med ett hål i schemat! Och jag sitter på biblioteket med min kompis, medan hon har hittat en bok så hon läser. Medan jag känner att jag...

Av tutabutakuta - 7 oktober 2019 19:07

Igår när vi vaknade vid tiotiden, då var det verkligen dags för frukost. Resten av familjen hade inte käkat något, mer än mamma & pappa som åtminstone fått kaffe efter att dom hade vaknat vid halv nio. Men sen då vi kom ut i köket för att käka fru...

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 21:58

Japp, inatt så kommer min kompis sova över här hos mig/oss inatt. Vilket kommer bli sååå mysigt, men just nu sitter hon på toaletten och bajsar. Först så kuta hon in för hon var sjukt kissnödig, höll ena handen mellan benen! Och gud vad hon kissade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards