Direktlänk till inlägg 5 oktober 2019

Åååh, bajsade innan maten

Av tutabutakuta - 5 oktober 2019 16:28

Guuud vad skönt det var att gå på dass o sätta sig medan mamma höll på med matlagningen!
Inte för att jag inte ville hjälpa till, utan för att sedan kunna sitta till bords utan att plötsligt behöva bryta upp för att gå på dass.

Särkilt om man blir helt abrupt bajsig, att man inte kan hålla sig. Det är då det är jobbigt! Och så hade ju jag bjussat in min kompis med, så.

Men som sagt så var jag först kissnödig, så gick ju på toa då för att kissa. Sen när jag nästan hade kissat klart, då började jag känna hur det tryckte på...så det var ju bara att sitta kvar för jag behövde ju baaaajsa!!

Jag ropade o sa till mamma: mamma, nu baaajsar jag oxå! just då var nog första bajskorven påväg ut o jag behövde krysta samtidigt!

Två bajskorvar plumsade, innan det var dags att torka både fram o bak dåja.
Men upptäckte att toalettpappret tog slut innan jag var klar, så ropade på mamma o bad henne om mer papper.

Min kompis hann komma innan jag var klar på toan, så hon snackade lite med mamma undertiden.

Efter det sen så var maten klar att ätas och det blev lasagne (bästa jag vet)

Så lasange & sallad gjorde på spetskål käkade vi hela familjen ihop med min kompis.

Supergott!

Oj, nu behöver min kompis gå på toa o ville att jag skulle hänga med henne in...frågan är vad hon behöver göra!


/Tack & hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tutabutakuta - 15 oktober 2019 12:42

Idag är jag hemma från skolan för att jag vaknade typ tidigt o hade sjukt ont i magen!! Jag klev upp ur sängen o gick på toa, och när jag var påväg till toaletten så kändes det som att jag skulle göra ner mig. Men jag hann sätta mig på plats o då ko...

Av tutabutakuta - 11 oktober 2019 14:39

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS  BAJS BAJS BAJS           Japp, just nu känns allting bara helt BAJS! Hjälper junte ens att det är FR...

Av tutabutakuta - 9 oktober 2019 14:46

Sitter i skolan o har håltimma just nu vilket är skönt! Hade en sjukt jobbig lektion innan, så därför skönt med ett hål i schemat! Och jag sitter på biblioteket med min kompis, medan hon har hittat en bok så hon läser. Medan jag känner att jag...

Av tutabutakuta - 8 oktober 2019 14:24

Japp, idag var jag hemma på förmiddagen för jag vaknade halv sju och hade huvudvärk. Så hade vi inga lektioner förrns efter lunch idag. När jag stod i köket o diskade då blev jag grymt bajsig, så insåg efter ett tag att jag inte kunde igga det längr...

Av tutabutakuta - 7 oktober 2019 19:07

Igår när vi vaknade vid tiotiden, då var det verkligen dags för frukost. Resten av familjen hade inte käkat något, mer än mamma & pappa som åtminstone fått kaffe efter att dom hade vaknat vid halv nio. Men sen då vi kom ut i köket för att käka fru...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards